25 Şubat 2019 Pazartesi

Working Schedule (Çalışma Planı)

Project Timetable Time Intervals Activity October Meeting webinars Organizing facebook, whatsapp groups, Teachers get personal padlet accounts of their own, Teachers introduce themselves,their schools and hometowns. Students choose/prepare project logos and posters Students prepare posters about Secure Internet Use. Students are applied pre-quetionniare Students get twinspace accounts November School principles, teachers and parents are informed about etwinning project and twinspace. Parents fill in permission slips Preparation of school boards. Students search old outdoor games of kids via help of parents December Decoding Coding Hour Activities Forming play groups, Students introduce their games online. January Groups play their games and shoot a video Propagating facilities: Through EBA, local bulletins, school websites, local newspapers. February Groups create new games of their own and introduce them. March Groups perform their own games and shoot videos. April Groups write stories, poems or make songs about the games they create. May Students share their products/performance through twinspace and they take part in discussions As part of “Outdoor Classroom Day”, students teach their games to other students. June Etwinning Activites (cake, T-shirt etc.) “Outdoor Classroom Day” Exhibition of Works Teachers’ feedback, questionnaire Final Questionnaire, Common work; ebook, e-newspaper, e-magazine, video, project report. Last webinar connect Closure Proje Zaman Tablosu Zaman Aralığı Yapılacak Etkinlik Ekim Tanışma webinarının yapılması, Facebook, whatsapp gruplarının kurulması, Öğretmenlerin kişisel padlet’lerini açması, Öğretmenleri kendilerini, okullarını ve bulundukları illeri tanıtmaları,Öğrencilerin proje logosu ve posterleri oluşturulması ve seçimi, Güvenli internet kullanımı konulu poster hazırlanması, Öğrencilere ön anket çalışmasının yapılması, Öğrencilerin twinspace’e kayıtları Kasım Okul idaresi, öğretmenlerin ve velilerin bilgilendirilmesi, şifre verilmesi Velilere izin belgelerinin doldurtulması, Okul panolarının oluşturulması, Öğrencilerin aileleri yoluyla eski sokak oyunlarını araştırmaları, Aralık Kodlama Saati etkinlikleri, Oyun gruplarının oluşturulması, Öğrencilerin yeni öğrendikleri oyunları online olarak tanıtmaları, Ocak Her grubun yeni öğrendikleri oyunları oynamaları ve video haline getirmeleri, Yaygınlaştırma çalışmaları: EBA, yerel bültenler, okul web siteleri, yerel gazeteler gibi linklerin paylaşılması Şubat Her grubun yeni bir oyun tasarlaması ve tanıtması Mart Her grubun yeni tasarlanan oyunları oynamaları ve video haline getirmeleri, Nisan Her grubun tasarladığı oyun ile ilgili hikaye, şarkı ve şiir yazması, Mayıs Öğrencilerin forumu kullanması, kendi ürünlerini paylaşması ve tartışmalara katılması, “Okul Dışarda Günü” kapsamında öğrencilerin diğer sınıflardaki öğrencilere oyunları öğretmesi, Haziran Etwinning Günü çalışmaları (pasta, tişört vs) Okul Dışarda Günü Çalışmaları Yapılan çalışmaların sergilenmesi, Öğretmenlerin proje hakkındaki geri dönüşleri, anket Son anket uygulanması, Ortak ürünler; E-kitap, e-gazete, e-dergi, video, proje raporu, Son webinar bağlantısı Kapanış

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder